Només sóc una persona

“No tinc ploma a reacció.
Mai he volgut ser decorador.
I no tinc oli a la pell,
perquè no sóc un oliver.

I no tinc una gran musculatura,
perquè en això no centro la guapura.
Estic conformat en tres dimensions,
perquè de Grindr tinc més funcions.

No tinc boles xineses,
al sexshop, sense presses.
És apagat el meu color,
perquè tampoc m’obsessiono amb la morenor.

I no vull caminar per entre els orgulls,
perquè no sóc d’estes coses.
Ni anar a parar al Circuit,
perquè no ho veig amb bons ulls.
Ni sóc ni desviat ni marica,
només sóc una persona (x4)

No tinc roba per al paquet apretar
ni tela transparent per a coronar.
No tinc manilles, ni faig cruising
i es que tampoc m’agrada el fisting.

I no tinc una banya al front
perquè no sóc un unicorn.
I no tinc lloc per a molta tonteria
perquè no sóc un estadi.

Ni sóc ni desviat ni marica,
només sóc una persona (x4)”

Inspirat en la cançó ‘Solo soy una persona’ de Mecano.
Feliç 28J, maricons.

La entrada Només sóc una persona se publicó primero en Setmanari l'Ebre.

Comentaris

Entrades populars