La Passió d'Aleix


Març de 2012
Samsung WB700
Longitut focal: 28.9 mm
Temps: 1/10s
f/5
ISO: 100

Avui s'obre la temporada de La Passió d'Ulldecona, en la que vaig tenir el goig de participar els dos anteriors anys sota la direcció d'Aleix Vallverdú, algú a qui admiro i de qui he après molt.

En alguns dels assajos, mentre m'esperava al pati de butaques, em dedicava a fer fotografies dels que estaven sobre l'escenari. El senyor director tenia tanta mania de no voler sortir a les fotos com jo de fer-li'n (crec que ens retroalimentàvem). En un descuit seu, vaig poder fer aquesta foto que considero la insignia de totes les que vaig arribar a fer en els assajos.

Ara, un any després, no puc estar gaudint dels nervis de l'estrena ni he pogut estar a les ordres del nou director, Juanito Martínez, a qui també admiro com a actor i com a persona (com a director no ho puc saber, encara). Però guardo molts bons records de les dues temporades en que he participat, de la pesada i calurosa roba de sanedrí, també amb la mala hòstia d'anar perseguint a Jeús, de seguir i admirar al mateix fent d'apòstol, de patir a l'hort quan l'atrapàven, del glamur de l'indumentària del rialler Herodes i de les corredories pels passadissos, mig en pilotes, per fer de Lázaro.

Per tot això, i més: gràcies.

Comentaris

Entrades populars