Horta de Sant Joan presenta un pla de promoció comercial i turística


El passat desembre es va presentar públicament el pla de promoció econòmica, comercial i turística d’Horta de Sant Joan per als propers anys 2016 al 2019. El pla compta amb el suport tècnic del Departament d’Empresa i Coneixement.
La presentació d'aquesta tarda forma part de l'estratègia de transparència del pla per tal de donar a conèixer a la població les accions que s'estan duent a terme i al mateix temps incentivar la participació en noves accions d'interès general. El Pla es regeix per una comissió formada per membres de l'equip de govern de l'Ajuntament d'Horta de Sant Joan i voluntaris que es reuneixen un cop al mes per fer propostes i el seguiment de les accions que es duen a terme. Tot el teixit empresarial, social i cultural del municipi està cridat a participar-hi per tal de col·laborar en la materialització de projectes d'interès general.

Actualment, el pla preveu 59 accions en els 4 anys de vigència, de les quals 21 està previst materialitzar-les durant l'any 2016. Les accions són de tot tipus, des de destinades al desenvolupament turístic i comercial, fins a la millora del patrimoni natural i arquitectònic o a la formació i emprenedoria, entre altres.


En l'àmbit de la formació, cal destacar que ja s'han iniciat un seguit de tallers destinats a incentivar l'activitat econòmica i l'ocupació.
La presentació ha comptat amb la presència del secretari d'Empresa i Competitivitat del Departament d'Empresa i Coneixement, Joan Aregio, i de l'alcalde d'Horta de Sant Joan, Joaquim Ferràs. També hi ha participat el delegat del Govern, Xavier Pallarès, i la directora dels Serveis Territorials d'Empresa i Coneixement a les Terres de l'Ebre, Mercè Miralles.

Entrades populars